Måndags fredag.

Precis som rubriken lyder är det måndags fredag idag, vilket innebär att jag är ledig i tre dagar framöver.
Underbart.
 

I skrivande stund ligger mitt lilla yrväder bredvid i soffan, och minsann, hon är kärleken i mitt liv.
Denna underbara lilla filur som fyller mig med den djupaste av kärlekar.
 

Vad det ska bli av den här bloggen kan jag inte riktigt svara på.
Jag ska försöka att sköta den från mobilen & mitt mål är minst en uppdatering om dagen :)
 
 
Idag har alla dygnets timmar gått åt till telefonsamtal & jobb.
Men har man som jag ett jobb man älskar så går det faktiskt väldigt bra!
 
 
Tanken inför lediga "veckan" är att få en hel del ute mys med lillan, träffa goa vänner & en dag ska vi spendera med min älskade lilla kusin på Ryhov. 
Veckans ledord får bli - gör mer för andra! (omtänksamhet & ödmjukhet är det för lite av hos människor - och då även hos mig! Jag ska bli bättre på att anstränga mig för att glädja andra)

Ska nog faktiskt komma på något jag kan göra för att uppmuntra någon i min närhet lite extra i veckan.
En liten handling kan betyda så mycket för någon annan!=)
 
med kärlek, S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0